Atlético Madrid CZ/SK

„Hriešnik“ Costa nakoniec derby nezmešká

24/04/2013 15:21 // Mindrot // 213 zobrazení

Aj napriek desiatej inkasovanej žltej karte v sezóne, ktorá znamenala automatickú stopku pre nasledovný zápas, bude môcť Diego Costa predsa len pomôcť Atléticu v mestskom derby proti Realu. Vedenie Colchoneros podalo včera odvolanie voči rozhodnutiu arbitra Gonzáleza Gonzáleza a so svojou námietkou bolo úspešné –  k faulu v súboji medzi Costom a Kondogbiom v 57. minúte v dueli v Seville nedošlo a kartový trest tak bol stiahnutý späť.

Komentáře (0)

Žádné komentáře.


Komentáře

No trackbacks yet.